Snö of sweden

Innan jul köpte jag dessa underbara örhängen av märket SNÖ OF SWEDEN.
 
Det bästa med dem är att jag inte behöver oroa mig över att jag ska tappa dem. Jag vet inte hur många gånger jag tappat ett örhänge och det är lika tråkigt varje gång. Speciellt om de har kostat en del. Därför väljer jag helst örhängen som man "knäpper" fast, som dessa har. Dessutom är de i silver och jag slipper oroa mig över att färgen ska blekna av efter ett tag. Med andra ord, det här var ett väldigt bra köp!
 
Jag har även tankar på att köpa armbandet som är ur samma serie som örhängerna. Förhoppningsvis har priset gått ner lite nu. Det ska även finnas ett halsband men det får vänta.
 
Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: